הרשמה לסדנה הקרובה: קונסטלציה משפחתית – חוויות והמלצות מאלה שהשתתפו בעבר בסדנה

סדנאות הקונסטלציה המשפחתית בדרך העומק הן סדנאות מעצימות ומשמעותיות כמעט לכל מי שהשתתף בהם. אם ברצונך להירשם לסדנה הקרובה בקונסטלציה משפחתית יש להירשם כאן: http://bit.ly/2qITv9Q.  אפשר גם לגלוש על לקורס הקרוב בקונסטלציה משפחתית

אחרי טופס ההרשמה ניתן לקרוא חוויות של אלה שהשתתפו בסדנה בעבר

להרשמה לרשימת התפוצה או לפניות יש למלא את הטופס

הרשמה ישירה למפגש קונסטלציה

חוויות של משתתפים מסדנאות קונסטלציה משפחתית בדרך העומק

(הערה: כל מי שמצוטט בשם מלא או רק בשם הפרטי או בראשי תיבות, נתן את רשותו לכך. בנוסף, מסיבות אתיות ואחרות, היו כאלה ששיניתי את שמם למרות שאיפשרו לפרסם בשם מלא בכדי לשמור על אנונימיות היכן שהרגשתי שצריך).

רותם

קיבלתי מהסדנא נקודת מבט קצת אחרת או לפחות מחודשת מאוד על הנושא שהבאתי (בדיוק מה שביקשתי בתחילת הסדנה, יששש!), קיבלתי הכרות עם תרגיל קונסטלטיבי פשוט וחזק (בחלק הראשון.) קיבלתי לראות מנחה שמחזיק מרחב בצורה מעוררת התפעלות. התכנים וההתנסות היו מאד מדוייקים עבורי – בשני החלקים הידהדו לי דברים שלי.

א.י.

אור היקר. הייתי אצלך אמש במפגש קונסטלציה משפחתית. זו היתה חוויה מיוחדת של עבודה קבוצתית ועם זאת מאוד אישית.היית מכיל ורגיש לחומרים שהביאו כל משתתפי הסדנה והובלת את הערב באופן מאוד מקצועי וממוקד.
יצאתי עם חומר למחשבה (והרגשה 🙂 והמון ערך מוסף. ממליץ בכל פה.

מוניקה

שמתי לב שדווקא העבודה על תכנים של אחרים היתה לי יותר משמעותית ומובנת מהעבודה על התכנים שלי, כלומר  דווקא אצל אחרים קלטתי שעולים לי דפוסים ומבנים נפשיים שלי, זה היה מרתק. מאוד אהבתי את ההתמקדות הדיוק, השקט וכמובן את מגוון ההתנסויות שיצרת בסדנה.

שני

הרגשתי שמה שבאתי איתו – הרצון לעבוד ולהבין את הכיווץ שקשור לביקורת עצמית שבאתי איתו – ואכן אחרי הסדנה הבנתי למה הוא קשור והרגשתי טוב יותר. בתור מישהי מנוסה בקונסטלציות אני יכולה להגיד שלדעתי הייתה סדנה מעולה. אהבתי את זה שכל אחד עבד על הנושא שלו, בנוסף לקונסטלציה בחצי השני.

גלית 

באתי לבדוק האם השיטה מתאימה לי כמאמנת וקיבלתי מבט עומק על העבודה בשיטת הקונסטלציה. הסדנה סיפקה לי מספיק ידע בכדי להחליט אם הכלי מתאים לי (כן, תודה:). בנוסף,  התחברתי מאוד לחוויה והפקתי ממנה לא מעט תובנות עבורי.

אלעד גרינברג

קיבלתי את החוויה המעשית הראשונה שלי בקונסטלציה משפחתית, היכרות חדשה עם כלי חדש ומרתק. הופתעתי והסתקרנתי לגלות כיצד קבוצת אנשים זרים זה לזה יכולים לשלב ידיים ולעבוד יחד בהתמקדות מיטיבה וחיובית על אדם זר נוסף, ובמובן מסוים זה דבר מאד חיובי ונעים להיות חלק ממנו.  מבנה הסדנה כולו היה טוב ומספק לטעמי.

ורדית פרבן

מקור הקושי שהבאתי כנושא לעבודה הפך יותר ברור תוך כדי התהליך ויש לי תחושה שזהו ציון דרך משמעותי. וגם רוצה לציין שזו לא פעם ראשונה בסדנה איתך ותמיד משהו טוב קורה. מאוד נהניתי, תודה 🙂

גילי

"היתה לי חוויה עוצמתית ומרגשת, ובעקבותיה תחושת שחרור וצמיחה. ביום שאחרי הסדנה הרגשתי שקבלתי חזרה הרבה אנרגיה שהיתה חסרה לי, ולפתע התחלתי בסערה בעשייה של דברים שהיה קשה לי קודם. מאוד שמחתי שהגעתי. אגיע גם בהמשך.

צפי זיידנברג

במהלך העבודה ראיתי עד כמה חידוד המטרה של העבודה מאוד חשובה לבהירות וכוונה מדוייקת יותר. אור, העברת החומר דרך עבודה והתנסות מאוד חשובה בעיני. בנוסף,  דרך העבודה בקבוצה קטנה נתנה לי הזדמנות להיות חשופה לעבודה משמעותית והתנסויות מגוונות רבות בזמן קצר יחסית.

מבחינתי, החוויה בעבודה על הבעיה שמעסיקה אותי כעת מוחשית ומהווה מראה למציאות. הסדנה הייתה חוויה מאוד מרגשת. בנוסף, הרגשתי את המיומנות שלך, וראיתי את הרגישות שבא הנחיית את הסדנא . תודה רבה

פזית

יצרת מרחב בטוח ומכיל הכולל את כל קשת החוויות שהיו בחדר (גם את מה שנדמה כלא שייך בכלל – והתברר כשייך big time). מאוד נהניתי מפשטות העבודה שלך. הסדנה שהעברת עזרה לי מאוד להתחבר לאימון הבסיסי שקיים בי ושהתחלתי לפקפק בקיומו.

יובל הדס-אורפז

מפגש הקונסטלציה המשפחתית היה מרתק ומלמד. בהתחלה זה נראה לי מוזר: אנשים שאני לא מכיר משחקים דמויות במשפחה שלי. בהמשך ראיתי איך אור מנווט את המפגש בעדינות, עם הרבה רגש, ועם הרבה ידע וניסיון.
בזכות זה, המשתתפים הרגישו נוח להיפתח ולהשתתף בתהליך המדהים. החיבור הרגשי שלי למה שקרה היה עוצמתי מאד עבורי. דרך התהליך למדתי למה דמויות במשפחה שלי התנהגו כפי שהתנהגו.  הרגשתי שהתהליך יצר ריפוי גם אצלי וגם אצל הדמויות האחרות במשפחתי.יצאתי עם תובנות עמוקות, והרגשת הקלה.
תודה על מפגש שפתח לי כיוון חדש לראות את מה שקרה, שזה חלק מהסיבה לדרך שבה אני מתנהג היום (בנקודות שרציתי לשנות ולא הצלחתי בעבר).

גלית

העבודה עזרה לי להבין תובנות מסוימות בנוגע למשפחה שלי ובנוגע למיניות. וכן לדברים מסוימים שהודחקו במשפחה. תודה לך

רונית

סדנה מדהימה: התחושה שיש לכל אחד מקום. האפשרות להתנסות הזוגית הממוקדת שבעצם איפשרה לעבוד לכל אחד על הסיפור שלו, גרם לכולם להכנס למצב "עבודה". בזכות ההנחיה שלך, הייתה ההתחברות משמעותית לדימויים הפנימיים ולמטפורות גרם לכך שכולם היו מחוברים ומשולבים בקונסטלציה. תודה, אור.

אורן הס

הסדנה הייתה חוויה עוצמתית שעודני מעבד שנראה שיכלה להתקיים רק בקבוצה ובעבודה רגישה , עדינה ומדוייקת כמו שהנחית.  האופן שבו נפתחו הפצעים איפשר לי לדמם בצורה מלאה יותר, כך שאותו כאב שמלווה אותי נהייה לתגובה מותרת יותר. הייתה קבוצה מגוונת ומיוחדת מאוד, נראה שכל מי שהיה נוכח, היה הכרחי לעבודה שהתקיימה. ההנחייה הייתה מצויינת וממקדת. גם העבודה בזוגות הייתה מאוד מרגשת.

יניב זיו

"האווירה שאתה משרה בסדנה היא אווירה נינוחה ומצוינת שמותר להרגיש בה הכל. ואני בתחילת הסדנה נכנסתי לריחוק, ניתוק. אתה איפשרת את זה והיית גם אתי וגם עם הניתוק, ודווקא מאותו ריחוק הגיע הבכי, הכאב. קרו דברים מדהימים בסדנה, ולא פחות, אחריה."

נגה זילבר

אני רואה שוב ושוב שאתה אור, קשוב ולומד ומשדרג את המרחב מפעם לפעם, כך שבכל סדנה נוצרת קבוצה חדשה מוחזקת היטב ונוצר מרחב בשבילי לפגוש את עצמי בסיטואציה דומה/שונה ולחוש את ההבדלים.

ורדית זיו

התרגילים היו מצוינים, הסדנה התפתחה באופן הדרגתי. מה שהקל על ההבנה שלי את התהליך למרות שזה מופשט. מאוד אהבתי את הקצב, ההסברים המינימליסטים. האפשרות להשתתף באופן אקטיבי או פאסיבי בלי לחץ.

הדס נתן

הייתה לי עבודה משמעותית על הספור שלי שהביאה לי תובנות על הדמויות השונות בחיי והשפעתם. היה חזק מאוד ומשמעותי מאוד צריכה עדין לעכל את הדברים. סדנה מיוחדת מאוד,  לא הכרתי קודם את הנושא לפני והיה ממש מצויין

יונתן

"קבלתי הרבה חומר למחשבה על דמות מהמשפחה. זאת הייתה חוויה של עבודה על דברים אישיים במסגרת קבוצתית. במהלך הסדנה הייתה הכלה של כל המשתתפים ע"י אור. ניתן מקום להתבטא לכולם. אור, הצלחת לגעת במקומות עמוקים ולגרום לחלק מהאנשים להגיב בצורה ריגשית. העבודה הקבוצתית שנווטה על ידך הייתה מאוד מדוייקת. מצד אחד מאוד רגישה, ומצד שנייה לא מאפשרת להתפזר.

ארז עמנואל

אין לי ספק שלתאר את מה שקבלתי מהסדנה כרגע יהיה רק תאור ראשוני ומוקדם מידי, זאת הייתה ועדיין חוויה אחרת ששייכת בתדר שלה לעולם החלומות, החיבור שהיה נוכח בחדר ביני לבין אנשים זרים שמעולם לא פגשתי היה חיבור שהדהים אותי ושוב הוכיח לי שאנחנו אחד. היה לי כיף לחוות חלום שכזה במציאות.

עברתי משהו חזק ואישי בנושא שמאד משמעותי בחיי, הנושא הזה קיבל מקום דרך הקבוצה ואין באמת אפשרות לתאר ולהסביר את החוויה גם אם היו לי 3 ימים, ממליץ בחום על העבודה עם אור. אני מרגיש מחובר יותר והרבה דברים ברורים יותר וזאת השמחה שלי בריפוי.

מעיין

העבודה ביחד והפתיחות היא מצוינת. האווירה נעימה ויש אינטימיות. ההכוונה גם עוזרת. מכיוון שבאתי בלי ניסיון קודם, קיבלתי ידע והבנה לגבי קןנסטלציה, הגעתי תובנות לגבי עצמי והדרך שבה אני מתחברת.

מאיה ספרא

הכל היה טוב ומדויק בסדנה הזו, השתתפי כבר בסדנה זאת, ובכל פעם אני יוצאת מוקסמת מהסדנה הזאת. שווה לעבור אותה

אני שוב נדהמת מרמת הדיוק והעומק שלה. אנשים מדויקים. נושאי עבודה מדויקות ומסונכרנות עם כל המשתתפים למרות שלא מכירים אישית לפני זה. קיבלתי בהירות כמו שרציתי בנושאים משפחתיים ובנושאים אחרים כמו היכולת שלי להיות מדיום ולראות דברים מעבר. אתה מטפל מדהים עם יכולות ההכלה חזקות, ומעביר את הסדנאות עם הקשבה מלאה לכל הרבדים.

רות

After a little over two months, it's, still, difficult to find the words to express what happened at the workshop. The work we did in pairs was, as always, very interesting. It's amazing to be able to communicate, silently, and on such a deep level, with someone I have, never, met, before.The balance is quite beautiful

אסתר שטנגל

הסדנה היתה עבורי חוויה מרגשת. כל אחד בחר נושא להתמודדות. אחת המשתתפות נבחרה לעבודה הקבוצתית על הנושא שלה . בהנחיית אור התמקמנו במרחב כל פעם במקום אחר . הביטוי שנתן כל אחד , למחשבות שעלו, ולתחושה בגוף , העלו בי תובנות ומסרים , לגבי הנושא שלי להתמודדות. התחושה שלי היתה , שכל מה שחשבתי והרגשתי בפנים , בא לידי ביטוי בחוץ . ברגישות ובהקשבה שלך, לכל אחת מאיתנו המשתתפים והמשתתפות. נוכחתי לדעת עד כמה גדול הערך של עבודה בקבוצה. נהניתי מכך שאחרי כל פעילות , ביקשת לשתף.  איפשרת לנו להתמסר לתהליך. תודה.

יונתן

"הייתה לי חוויה מאוד חזקה. הרגשתי שהנציגים חוו ממש את קרובי המשפחה שלי, וגם הצלחתי להרגיש מה הם חוו, מאיזה מקום הם פעלו. הרגשתי שחרור רב וגם השלמה עם האירוע שעבדתי עליו"

אם ברצונך להירשם לסדנה הקרובה בקונסטלציה משפחתית יש להירשם כאן: http://bit.ly/2qITv9Q

להרשמה לרשימת התפוצה או לפניות יש למלא את הטופס