וויס דיאלוג – הדיאלוג הפנימי

הוויס דיאלוג (Voice Dialogue) היא שיטה פשוטה ואלגנטית לעבודה עם דמויות פנימיות ועם האני המודע. השיטה מאפשרת לדמויות הפנימיות בתוכנו לצאת ולהתגלות, לעשות את עבודתן ולחזור לסדר, למקום ולפרופורציה הבריאה שלהן. תוצאות התהליך בווייס דיאלוג מאפשרות רווחה, שמחה ועוצמה למשתמשים בשיטה.

ווייס דיאלוג, הקרויה גם שיטת הדיאלוג הפנימי, הומצאה ופותחה על ידי הזוג ד"ר סידרה סטון וד"ר האל סטון.

השיטה עברה מספר גלגולי התפתחות ועדיין ממשיכה להתפתח. בין תרומותיה לעולם ניתן למנות את הטכניקה הפשוטה לעבודה עם דמויות, דרך אלגנטית לעבודה עם האני המודע וכן גילוי והרחבה של מספר דמויות מוכרות כגון המגן מנהל, הביקורתי, ועוד. .

שיטת הוויס דיאלוג מתאימה לשימוש טיפולי ולימודי ופתוחה לשימוש וללימוד לקהל הרחב. באמצעות הנחיה נכונה, טובה ואחראית על ידי בעלי ניסיון בשיטה, היא יכולה להתאים את עצמה כמעט לכל מי שרוצים להשתמש בה. השיטה יכולה להילמד בקבוצה ובאופן אישי.

בתחתית הדף, ניתן לקרוא מספר מאמרים הממוקדים בשיטה. המאמרים ברובם פתוחים לקריאה לקהל הרחב, ומיעוטם מיועדים רק למשתתפי הסדנאות והקורסים.

רוצה לשמוע עוד? הרשמה לרשימת תפוצה: עדכונים על מאמרים, סדנאות ועוד

מאמרים באתר הממוקדים בווייס דיאלוג

באתר דמויות פנימיות ישנם מספר מאמרים הקשורים באופן מיוחד לווייס דיאלוג, רובם פתוחים לקהל הרחב ומיעוטם מיועד רק למשתתפי הקורסים, הסדנאות והלומדים באופן אישי. חלק מהמאמרים הממוקדים בוויס דיאלוג:

רוצה לשמוע עוד? הרשמה לרשימת תפוצה: עדכונים על מאמרים, סדנאות ועוד