חוויות מקורס קונסטלציה משפחתית בדרך העומק

 

קורס הקונסטלציה המשפחתית יפתח גם בקיץ זה.

ראו חוויות של משתתפים מקורסים קודמים בקונסטלציה המשפחתית בדרך העומק. (יש לגלול למטה, אחרי טופס הרשמה). 

הקורס יאפשר לך לטפל בנושאים החשובים לך שמפריעים לך בחייך, ולהתחיל לשחרר את משא הדורות הרובץ עליך (לרוב בלי ידיעתך)

מדובר בעבודה אישית רכה מעמיקה ושמורה, בתוך קבוצה בהנחיה שמורה ועדינה. ניתן להירשם לקבל פרטים לקורס בטופס

הדס עמיאלהדס עמיאל

"השתתפתי בסדרת מפגשי קונסטלציה משפחתית (קורס) עם אור. התרשמתי מאוד מיכולתו להנחות ולהוביל סדנה כזאת. הסדנה היתה עשירה בחוויות, תרגילים אישיים זוגיים וכמובן הקונסטלציות עצמן, הקבוצה, שהיו מאוד עוצמתיות.

לאור יש יכולת לראות לאן מובילה הקונסטלציה ומצד שני, לאפשר לה להתפתח בצורה אורגנית, בהנחיה מינימלית, בדיוק ובמינון המתאים. אור יודע לכבד את המקום בו הסתיימה הקונסטלציה ולא ניסה לכפות סיום אחר.

התרשמתי מהסבלנות של אור לאפשר למה שצריך לקרות, לקרות, בקצב המתאים. הרגשתי קשר בין המפגשים ותבנית כללית של התחלה, אמצע וסוף והרבה תשומת לב לפרטים. בין המפגשים קיבלנו הנחיות מאוד מובנות לעבודת כתיבה ספונטנית, שתרמו מאוד להמשך עיבוד העבודה והעמקתה.

אני ממליצה בחום על סדנאות קונסטלציה משפחתית בהנחייתו של אור!"

אוסי יפהאוסי יפה

"אני מודה על הזדמנות נדירה ומיוחדת להתבוננות פנימה, אחורה וקדימה במקום בטוח ובאווירה מקבלת, הזדמנות של למידה חווייתית משמעותית."

רותם

"בעקבות הקורס הצלחתי להזיז את עצמי, מה שלא הצלחתי לעשות ב 15 השנים האחרונות: ההורים שלי התנגדו לחלום שלי מילדות, כך שלמרות שהם מבוגרים (וגם אני), עדיין לא העזתי ללכת אחרי החלום שלי. עוד במהלך הקורס התחלתי לעשות את השינוי. חזרתי ללימודים שרציתי, עכשיו יש לי את הכוחות לחיות את החיים שלי."

רות קטצ'ניק

"The family Constellation course is amazing. It is a graceful and elegant way to deal with the trauma. The Family and family dynamics. The work is powerful. The work is gentle. Emotional alchemy is a wonderful way to describe the work

Thanks you for your gentle soul."

א', השתתפה בקורס קונסטלציה משפחתית בדרך העומק

"לא הפסקתי להיות מופתעת לטובה מכל הקורס, התרגילים הקטנים והגדולים הכילו בתוכם מידע מרפא שהתאים לי בדיוק. היכולת של אור ליצור את התנאים הקבוצתיים לעבודה הזאת של "רק להיות עם מה שיש" היא מופלא ומניבה פרות מדהימים.

בנוסף, הקורס נתן לי הזדמנות להשתמש באינטראקציות הקבוצתיות בשביל לרפא חלקים כואבים בתוכי, תודה רבה לך אור"

יעל כהן סקלייעל כהן סקלי

"בקורס חוויתי חוויה מרתקת שבה עלו סיפורים קרובים יותר וקרובים פחות של המשפחה שלי. חלקם סיפורים ודפוסים שהכרתי וחלקם סיפורים שהיו חדשים לי או שמשהו בתוכם התחדד או התגלה לי. יכולתי לראות את הקשר בין סיפורים שקרו בדורות רחוקים של המשפחה לבין דפוסים המלווים אותי ויכולתי "להחזיר את הסיפור למקומו" ויחד עם מודעות וההערכה אליו, להמשיך קדימה בלעדיו.

העובדה שהעבודה על הקונסטלציה היתה קבוצתית היתה גם היא משמעותית ובזכותה נוצר משהו מאוד פתוח ומרגש בין חברי הקבוצה. היה מעניין לראות כיצד אני נבחרת לגלם דמויות מסוג מסוים בקונסטלציות של אחרים, וכיצד התפקיד שלי בתוך הקבוצה מהדהד עם סוגי הדמויות הללו.

ההנחיה של אור היתה מצוינת ונתנה מצד אחד מסגרת מאוד ברורה, יציבה ומחזיקה ומצד שני, הרבה מקום לכל אחד להביא את עצמו והרבה מקום למה שעולה, לעלות ולהתגלות מתוך הלא נודע.

העבודה גם מאוד לימדה אותי להקשיב  לתחושות הגוף והרגשות שעולים בי ולהבין מתוכם דברים על עצמי ועל אחרים, או "לקבל דרכם את המסרים" של הלא נודע.

זו גם עבודה אינטנסיבית, שמזכירה לפעמים מדיטציה ומצריכה ריכוז וסבלנות ולעתים גם מאתגרת ולא פשוטה."

חיים פלס

חיים פלס

"קורס אינטנסיבי ומרתק, במהלכו תפתור בעזרת השדר האנרגטי הקבוצתי את השפעת המבנה המשפחתי הבין דורי על חייך היום. בסיוע הקבוצה תוצע התבוננות בין דורית שתסייע להשתחרר ממטעני עבר מעיקים."

מירית

"קורס מעניין ומרתק שאפשר לי להבין סוף סוף מדוע כל מערכות היחסים הזוגיות שלי נכשלו עד כה. במהלך הקורס לא רק שהבנתי, אלא התחלתי לעשות שלום עם עצמי, עם בנותי ובני, ועם הגרוש שלי. קורס מעצים ומרפא!"

יונית

"באתי בלי שום ידע מוקדם בנושא. הקורס הוא מרתק, ומתאים לכל אחת ואחד שרוצים לשנות משהו בחייהם, או להכיר את חייהם טוב יותר ולשנות אותם לטובה. קיבלנו כלים, שילוו אותי עוד זמן רב ונותנים לי כוחות להמשיך הלאה בצורה טובה ובריאה."

אליאור עין הגפן

"סדנת הקונסטלציה שלך אור, היא סדנה מיוחדת במינה! מצאתי את עצמי יותר ויותר מתחברת למקומות עמוקים בתוכי ולמערכות היחסים שלי השונות, התחילו להשתנות בצורה נפלאה

אתה כמנחה עם השקט, הנוכחות והמקצועיות שלך נתת לי, לנו, מרחב גדול ומאפשר להיות. ממליצה בחום."

אילן חסון

"הקורס של אור מאוד מדויק. אור מאוד קשוב ומוביל אנשים בתהליך אטי, יסודי ומעמיק בצורה שנותנת מקום וביטחון. הכל נעשה באופן מקצועי ובעיקר צנוע וניתן הרבה מאוד כבוד לקצב ולמקום שהאדם נמצא בו."

מעוניינים להצטרף לקורס ו/או לשמוע פרטים נוספים? יש למלא את הטופס למעלה, או ליצור אתי קשר