הסרת המחסום מהצעד הבא – חוויות ממשתתפים

הקורס "הסרת המחסום מהצעד הבא שלך", הוא קורס בדרך העומק המוצע פעם בשנה ומתחיל, לרוב במהלך ספטמבר.

מדובר בקורס מעמיק ביותר, המתחיל בדברים שתקועים או שלא מתממשים בחיינו, ובמסע מעמיק וחוויתי לשורשי הדברים, הוא מתחיל ריפוי שבסופו של דבר משחרר את המחסומים והקשיים העומדים בפני הצעדים הבאים שלך, כך שיוכלו להתממש ביתר קלות.

זהו קורס קצר ורב עוצמה של 4 מפגשים.  ראו למטה מספר חוויות של חלק ממשתתפי הקורס האחרון שהתקיים בספטמבר 2016 ועסק גם בפן העסקי.

הקורס הקרוב יפתח בתאריך 3.9.2019, יום שלישי בשעה 17:00 ויתמקד בכל נושא שהוא המעסיק את המשתתפים.

(נושאים לדוגמה: זוגיות, משפחתיות הורות, כסף, קריירה, עבודה, סיפוק בחיים התפתחות אישית ורוחנית, מימוש עצמי, דיכאון, מצב רוח רע, צורך בהשקעה עצמית, מיניות אהבה).

הרשמה לקבלת פרטים לקורס

אליאור עין הגפן

אליאור עין הגפן – טיפולים לשחרור מקושי וצמיחה מתוך משבר‏, השתתפה בקורס

זהו קורס קצר – אבל עמוק ביותר! התהליכים שעוברים בקורס הם תהליכי עומק, שאצלי, אפשר לומר בפירוש – ששחררו  חסימות במה שקשור לקידום העסק שלי!

הראייה העסקית שלי התחדדה, מה שאפשר לי לעשות מהלכים חשובים והייתי אומרת: נוצרה בי תשוקה חדשה לחלוטין, בכל מה שקשור לשיווק באמצעות הכתיבה!
תודה אור!

אורן הס, יזם, השתתף בקורס

החוויה ביציאה מהקורס של אור הינה כזו אשר קשה לכמת במילים: עבודה אמיצה ומעמיקה, דרך נתיבי העומק הפנימיים אשר נעשית בדיוק וברגישות כזו, אשר גם הפנימי ביותר מוצא דרכו ומטפס החוצה, אל הקבוצה ואל הידיים הטובות המלוות  את התהליך מתחילתו ועד סופו בלי להניח לשבר לחמוק. הכל במקומו.

…זכיתי לחוות מעט משיטות העבודה הייחודיות איתן עובד אור ובארבעה מפגשים של עבודה, נפתרו אצלי תהומות ועומקים שבמשך שנים רק ביקרתי מבחוץ. אני מרגיש כאילו קיבלתי אוצר אשר קשה לתפוס ושהעבודה שהחלה בסדנה הולכת ללוות אותי עוד שנים רבות. תודה!

%d7%9e%d7%90%d7%99%d7%94-%d7%a1%d7%a4%d7%a8%d7%90-1

מאיה ספרא מסרים מקדמים, השתתפה בקורס

מאוד התרשמתי מעומקו של הקורס. נתן לי המון פתיחות ובהירות וראייה רחבה על החסימות שלי הקשורות בעסק. עצם ראיית המצבים פה, התחילו להיפתח לי מחסומים ולהשתחרר לאט לאט.

ורדית פברן, השתתפה בקורס

הקורס מאפשר מפגש עם ההתנהלות העסקית שלנו בעולם, באופן שאינו מנותק מכוחות החיים שלנו. נוכחתי שהתנהלות זו, היא ביטוי נוסף של רבדים קיומיים גלויים ונסתרים והיתה כאן הזדמנות לגעת בעיקר במקומות הנסתרים והלא מודעים, שפעמים רבות קובעים את המהלכים ואת הכיוון. הנה, יש כאן הזדמנות לעצור, להיות בחלל פסק זמן, לתקן משהו, לנוע, לקחת צעד קטן לכיוון שונה.

%d7%94%d7%93%d7%a1-%d7%a2%d7%9e%d7%99%d7%90%d7%9c

הדס עמיאל – מגע מאיר חיים, השתתפה בקורס

אור מחזיק את המרחב ואת התהליך בצורה קשובה ומהימנה. הוא מאפשר לעבודת העומק להתרחש ולריפוי – סדר פנימי חדש.

לאחרונה השתתפתי בקורס "הסרת המחסום מן הצעד הבא בעסק" שהיה פשוט מאלף!

הנחייתו של אור הייתה ממוקדת מצד אחד ומצד שני מגוונת מאוד. אור שילב טכניקות שונות מעולם הקונסטלציה המשפחתית, ייצוגים, תרגילים בזוגות, תרגילים אישיים, כתיבה אינטואיטיבית למסלול שתרם רבות להבנת הנושא.

למדנו איך לבנות צעדים קטנטנים (לעומת צעד קטן) וברי השגה. העבודה היתה מאוד מגוונת ומאוד מאוד עוצמתית.

אור השכיל להחזיק את "המיכל" לעבודה בצורה נפלאה, ממש יד אומן, דבר שאפשר לכל אחד מהמשתתפים להגיע לעומקים ניכרים ומשמעותיים בזמן קצר ביותר (4 מפגשים).

מומלץ בחום!

י' מהרצליה, השתתפה בקורס

"זהו הקורס השלישי שאני לומדת אצל אור. היצירתיות, יכולת ההקשבה הנדירה והעומק הם חלק בלתי נפרד מאור ומהקורס שלו. בזכות כל אלה, הקורסים שלו הם נדירים ונוגעים באופן מדויק ובטוח באותם מקומות חשוכים שהרבה זמן לא נגעו בהם. מומלץ ביותר!"