קורסי הקיץ בדרך העומק – זמן מצוין להתפתחות אישית

קורסי הקיץ בדרך העומק, הם הזדמנות מצוינת לקידום עצמי ולהתפתחות אישית מעמיקה.

ניסיון העבר מראה שעבור אנשים רבים, קורסי הקיץ הם הזדמנות מופלאה, כמעט חד פעמית לעשות עבודה פנימית, מרוכזת ומשמעותית.
העבודה האישית בקבוצה, היא דרך עבודה מיוחדת, המועילה לאנשים רבים.  מומלץ להקדיש את חודשי הקיץ להעמקת העבודה העצמית במסגרת קבוצתית, לרכוש כלים חדשים (אישיים, וטיפוליים), ובמיוחד לעסוק בעבודת התפתחות שתשרת אתכם בעתיד.

שימו לב שהאמור למטה נכון לקורסי הקיץ בשנת 2018. בהמשך יפורסמו הפרטים על קורסי הקיץ בשנת 2019. בינתים ניתן לגלוש ולקרוא אודות הקורסים והסדנאות המוצעים בזמן הקרוב בדרך העומק.

בשנת  2018 יתקיימו שני קורסים מעמיקים,  כל קורס בין 7 מפגשים:

  • קורס קונסטלציה בנושא: נתינה וקבלה לאורך הדורות והשפעתן על חייך כיום – כיצד לשנות לטובה את מערכות היחסים בחייך, באמצעות הבנת עיקרון הנתינה והקבלה והפעלתו בעולמך הפנימי.
  • קורס דמויות פנימיות בגישת הוויס דיאלוג יעסוק במימוש עצמי של מציאת המקום שלך בעולם באמצעות הכרות עם הדמויות הפנימיות שמנהלות אותך, לימוד דרך העבודה איתן ופיתוח האני המודע/ת.

1. קורס קונסטלציה: איזון מערכות – נתינה וקבלה לאורך הדורות והשפעתן על חייך כיום

הקורס יתקיים בימי שלישי, החל מ – 11.7.2017 (7 מפגשים)

בעבודת הקונסטלציה, אנו מאפשרים לדינמיקה החבויה בין הדמויות השונות בתוכנו להתגלות ובתהליך עדין אנו מאפשרים לדמויות הללו לחזור ולהיות בקשר בונה, בריא ומיטיב זו עם זו.

הקורס יתמקד הבנת עיקרון הנתינה והקבלה והפעלת עיקרון זה על עולמך הפנימי, בכדי שישנה לטובה את מערכות היחסים השונות בחייך: זוגיות, משפחתיות, כסף, קריירה, הורות, ועוד, ועוד.

מדובר קורס חוויתי, מעמיק ומשמעותי.

ניתן לקרוא חוויות של משתתפים מקורסים דומים בעבר

לפני ההשתתפות בקורס, יש להתנסות בסדנה חוויתית, לפחות אחת, שבה יתאפשר לך לעבור תהליך אישי משמעותי, וגם להכיר את דרך העבודה המיוחדת של הקונסטלציה המשפחתית בדרך העומק.

להרשמה וקבלת פרטים נוספים לסדנת קונסטלציה

2. קורס וויס דיאלוג – מציאות המקום שלך בעולם: כיצד להכיר את הדמויות הפנימיות שלך, לעבוד איתן, להתחיל לרפא אותן ולפתח את האני המודע/ת

 

הקורס יתקיים בימי חמישי, החל מ – 13.7.2017 (7 מפגשים)

כידוע, בכולנו טמונות דמויות רבות: דמויות מהשושלת המשפחתית ומההיסטוריה הפרטית, דמויות קולקטיביות וארכיטיפיות מסוגים שונים ומגוון עצום של דמויות נוספות. רבגוניות פנימית זו היא טבעית, בריאה ומרתקת.

שיטת הדמויות הפנימיות ברוח הוויס דיאלוג, תסייע לך לזהות את הדמויות בשיח הפנימי שלך ואת העושר הטמון בהן, להכיר את השפעתן עליך, ליהנות מהחופש לבחור את תגובתך ולחיות את החיים הרצויים לך.

הקורס יעסוק מימוש עצמי של מציאת המקום שלך בעולם – כל אחד ואחת יעסקו בנושא שמעסיק אותו/ה. נושאים לדוגמא:

קריירה
מימוש עצמי
זוגיות
משפחתיות
הורות
יחסים חברתיים
ועוד

מדובר בקורס חוויתי ומשמעותי שאלו שהשתתפו בו, או בקורסים דומים, עברו תהליך משמעותי ביותר.

ניתן לראות את סיליבוס קורס הדמויות הפנימיות (בתחתית העמוד, תוכלו לקרוא חוויות של משתתפי הקורס או קורסים דומים בעבר.)

על מנת להשתתף בקורס הקיץ, כדאי  להגיע לפחות לסדנה חד פעמית אחת, שבה גם יתאפשר לך גם להכיר לפחות דמות אחת שמנהלת אותך, וגם להיפגש עם דרך העבודה המיוחדת של של דרך העומק.

לקבלת פרטים נוספים ולהרשמה לסדנת דמויות חד פעמית 

מאמרים מעניינים

הרשמה ליצירת קשר – קבלת עדכונים, מאמרים, סדנאות וקורסים