הרשמה לסדנה הקרובה: וייס דיאלוג – הדיאלוג הפנימי

סדנת דמויות פנימיות בדרך העומק ברוח הוויס דיאלוג  תתקיים בבמרכז תל-אביב.  ניתן להירשם כאן, לקבל מידע נוסף ניתן להשאיר פרטים בטופס ההרשמה למטה:
בנוסף ניתן לקרוא מדריכים ומאמרים על וויס דיאלוג – הדיאלוג הפנימי בגישת דרך העומק.

בשביל לקרוא חוויות של כמה מאלה שהשתתפו בסדנה דומה בעבר – יש לגלול עם העכבר למטה אחרי טופס ההרשמה.

מה אומרים המשתתפים שהגיעו לסדנה דומה של דמויות פנימיות – וויס דיאלוג

10367681_10152907878409450_6758427435633733552_n

 מלווינה בונפיס, השתתפה בסדנה בעבודת דמויות פנימיות ברוח הוויס דיאלוג

"היה מצוין. אהבתי את התהליך כולו ואיך שאתה מעביר את זה, בסבלנות ובאהבה, היה מרגש לראות את מה שאנשים עוברים וחווים ובעיקר להבין את מה שזה עשה לי, תודה לך על ההזדמנות שנתת לי להוציא ולאוורר אותן."

עדי ינובעדי ינוב, ריפוי באמנות וסדנאות ציור, השתתפה בסדנת דמויות פנימיות בגישת הוויס דיאלוג

"השתתפתי בסדנת מבוא לקורס עבודה עם דמויות פנימיות בהנחיית אור שחר בעקבות הסקרנות שעורר בי הנושא. התנסיתי בעבודה אישית בהנחיית אור עם חלק מהדמויות הפנימיות שלי והרגשתי איך הדמויות שעלו משתנות תוך כדי העבודה ועוזרות לי לקבל ולעבוד עם אותם חלקים ו/או רגשות שיותר קשה לי להכיל בדרך כלל. נוכחתי במהלך ולאחר העבודה איזה כוח יש בעבודה הזו וכמה היא יכולה לעזור לי להשתמש בדמויות שבי כמשאבים. אני ממליצה בחום לכל מי שהתפתחות גוף-נפש חשובה עבורה/ו להכיר את אור ואת דרך העבודה העוצמתית שלו."

Ruthרות קוטצ'ניק השתתפה בסדנת דמויות פנימיות בגישת הוויס דיאלוג

"Thank you, Or, for an amazing experience.This work is a kind of epiphany.

As you can see, I'm, still, at a loss for words. I'm floating on a cloud!

Bravo to you!"

ליאת מתל אביב, השתתפה בסדנת דמויות פנימיות

"סדנה מעולה ,עם מנחה מעניין, קשוב ומנוסה ועם קבוצה עובדת. אני ממליצה בחום על הסדנאות והשיטה הייחודית של אור."

קובי .יעקב לוי

ביקרתי אצל אור בסדנה ,מיפגש עבודה עם דמויות פנימיות.  היה מרגש ומפתיע לעבוד על ועם הדמיות שנימצאות בתוכינו . קיבלנו כלים וטיפים איך להיתמודד . אור הנחה את הסדנה בצורה מיקצועית ביותר .
מומלץ מאוד

אסתר שטנגלאסתר שטנגל, אימון אישי וזוגי, השתתפה במפגש התנסות בעבודת דמויות פנימיות ברוח הוויס דיאלוג

"אור העביר את הסדנה בדרך מעניינת וחוויתית. נתן תשומת לב לקבוצה ולכל אחד באופן אישי. יצאתי עם הרבה תובנות לגבי עצמי ולגבי דרך התנהלותם של אחרים. ממליצה בחום."

אודליה לין

הייתה לי הסתכלות רחבה על הענייניים שבחיים שלי, הרגשתי שאני יכולה להשתחרר ולשחרר בקלות את הרגשות שלי אחרי הסדנא, והיו המון שינויים טובים אחרי הסדנא באותו היום.

המבנה של הסדנה מצוין גם אישי וגם קבוצתי

אליאור עין הגפןאליאור עין הגפן, טיפולים לשחרור מקושי ותקיעות, השתתפה בסדנת דמויות פנימיות.

השתתפתי בסדנה ואני מודה לעצמי יום יום. בסדנה, היה לי טוב השקט, הקשב, והדיאלוג שעשית עם הדמויות שלי שהגיעו. הרגשתי את החופש להיות בכול דמות שעלתה. אהבתי את ההנחיה שלך, שלא להתערב (הקהל) במה שקורה. זה אפשר לי לצלול פנימה לתהליך, בלי לחשוש משיפוט או ביקורת.

רונית ל. 

הסדנא היתה מעניינת ומשמעותית בעיני, גם כמטפלת הצופה בצורת עבודה מרשימה שהיא חדשה לי. אך יותר מכך, העבודה בכתיבה שעשיתי עם הדמויות, אפשרה לי לראות ״דמות״ שלי שעד כה היה לי מאוד קשה להכיל, באופן מורכב יותר. בעקבות זאת, היחס שלי אליה התרכך והדבר ניכר, כבר למחרת הסדנא, בהתמודדות שהיתה לי עמה.

ההתנסות האישית היתה המשמעותית בעיני. היה מעניין ומעשיר לצפות בעבודה שעשית עם רותם- בהחלט מרשים וממחיש את העוצמה של הכלי. מאוד, מאוד נהניתי. תודה.

אורן הס

בסדנה קבלתי הכירות ראשונה עם עולם הדמויות. מאוד נהניתי מהאופן בו קלחה התקשורת בעבודת הכתיבה וגם להביט בשינוי שעברה יונית במהלך ההדגמה. בנוסף, היה הרכב רבגוני ומעניין של אנשים. הנחייה שלך הייתה מדוייקת שמצליחה להתמודד גם עם אתגרים מורכבים ולהפיק מהם ערך לסדנה. תודה, אור.

ורד ח'

הסדנה היתה מעניינת מאוד. בעבודה האישית שלי התחברתי לתכנים עמוקים מאוד. תודה.

 הרשמה

לקבל מידע לסדנה הבאה, ניתן להירשם כאן, ניתן גם הלשאיר פרטים בטופס ההרשמה למטה