טל שני – מטפלת ומנחה בדרך העומק

 

הכשרה

🔹 מטפלת מוסמכת בדרך העומק
🔹 תרפיסטית בתנועה ובמחול MA
🔹 מנחת קבוצות בתנועה אותנטית
🔹 מטפלת בכירה בזן שיאצו 
🔹 לימודי תואר שני במחול, תנועה וקומפוזיציה 

BA בפסיכולוגיה, השתלמויות מעמיקות בתנועה וקול, התמקדות (Focusing),
Somatic Experiencing, קשיבות (מיינדפולנס), צ'י קונג וסיישין קיטאידו.

קצת עלי

מטפלת רגשית, מורה לתנועה אותנטית, רקדנית ויוצרת.
תרפיסטית בתנועה (משנת 2014), ומטפלת זן-שיאצו (משנת 2008).
ניזונה מהחיבורים הנרקמים בין האהבות האלה, ומתוך ההקשבה להן – מהשהייה בטבע, מאמנות על כל גווניה, משירה ועבודה קולית, מתהליכי יצירה שיתופית. 

כשפגשתי לראשונה את העבודה עם דמויות פנימיות, התעוררה בי סקרנות גדולה. הרעיון חיבר אותי באופן אינטואיטיבי ומיידי להרגשה של חירות ומרחב פנימי. ככל שהתוודעתי אל עבודת הדמויות, הרגשתי שמצאתי מהות שחיפשתי הרבה זמן – פתח להכיר את עולמי הרגשי, ולאפשר לחלקים השונים בתוכי להתבטא ולמצוא איזון בינהם. 

לאורך השנים בדרך העומק, התוודעתי לאופני העבודה המגוונים – קונסטלציה משפחתית, עבודת ייצוגים, קול ותנועה, ועבודה בין העולמות –  והעמקתי את ההיכרות איתם. עבורי זוהי דרך מעמיקה,, אפקטיבית, ומלאת חיים למפגש משמעותי עם תכנים רגשיים ונפשיים, וכן ליצירת תנועה מרפאת ושינוי בקשיים שנתקלתי בהם סביב קבלת החלטות, מאבקים פנימיים, מערכות יחסים, ותחושות תקיעות בתחומים שונים. 

כשהדמויות והסוגיות השונות מקבלות מקום, חוזרות לחיים ומוצאות לעצמן אפיקי ביטוי, אני מרגישה חופשיה יותר ויותר ללכת בשבילי חיי, והאנרגיה שהיתה אגורה סביב קונפליקטים לא מודעים משתחררת וזורמת אל אפיקים של בנייה והתפתחות בחיים עצמם. 

ככל שהתרגול מעמיק ומצטבר, משתלבת דרך העומק באופן טבעי ומרגש בתוך עבודתי כמטפלת רגשית. הרצון ללוות ולהנחות אנשים בהשראת דרך העומק ממשיך לנבוע ולהתרחב, ואני שמחה לחקור ולעבוד עם השילוב החי והמתהווה בין דרך העומק, לבין העבודה עם הגוף. 

במהלך הטיפול אנחנו מחפשים ביחד דרכים להיות בהקשבה רגשית-גופנית. הקשבה זו מבוססת על תשומת לב מעודנת לתחושות הגוף הנוכחות ברגע ההווה, ומעבר לכך – למילים, מחשבות, רגשות, דימויים, וזכרונות שעולים בנו תוך כדי החוויה. זוהי הקשבה לאופן המסוים בו כל המרכיבים האלה יחדיו מבטאים רגשות ויוצרים משמעות. 

ההקשבה פותחת שער להיכרות של אדם עם עצמו ועם הסוגיות המרכזיות בעולמו הרגשי, ליכולת הויסות של מערכת העצבים והתמודדות עם סטרס, להבנה וטיפול במכאובים ובעיות שונות. התהליך הטיפולי עוזר לנו לתת מקום הן לפצעים הנפשיים שלנו והן לחלומות שלנו, ולהתחבר למשאבים פנימיים וחיצוניים המאפשרים ריפוי, ומקדמים תחושת רווחה, יצירתיות וחופש פנימי. 

מאמרים ומדריכים של טל שני

🔷 קסדת המתח וקוסמת הריקוד – דמויות פנימיות בדרך העומק

🔷 סיום תהליך הסטאז' בדרך העומק – יפורסם בהמשך
🔷 מפגש מרפא עם דמויות קשות ולא רצויות בדרך העומק
🔷 עבודת ייצוגים בדרך העומק
🔷 מה המיוחד בעבודה הפנימית של דרך העומק

🔷 על הקשבה רגשית גופנית בזום בדרך העומק
🔷 סיום הקורס התהליכי בדרך העומק
🔷 על עבודת בין העולמות

יצירת קשר עם טל שני

טלפון: 0545-454580 (עדיף ווטסאפ)

פייסבוק אישי: https://www.facebook.com/tal.shanny.5

פייסבוק: ttps://www.facebook.com/TalShannyMovementTouchTherapy