הדס עמיאל מטפלת ומנחה בדרך העומק

לימודים:

🔹 מטפלת מוסמכת בדֶּרֶךְ הָעֹמֶק
🔹 מלווה רוחנית מוסמכת (SCP-C) על ידי העמותה לליווי רוחני בישראל
🔹 פיזיותרפיסטית מוסמכת ( .B.P.T ) משנת 1990
🔹מורה ומטפלת מוסמכת באקופרסורה תהליכית וזירו -בלאנסינג (הסמכה בארה״ב)

קצת עלי

הדס עמיאל

דרכי המקצועית כמטפלת החלה לפני שלושים וחמש שנה בלימודי פיזיותרפיה, בהתמקדות בגוף הפיזי ומכאוביו. קיבלתי בסיס נפלא להכרת האדם וגופו ולעוצמתו המרפאת של מגע מיומן. 

במקביל, התמחיתי במגוון שיטות הוליסטיות, הנותנות מענה מקיף יותר לתהליכי גוף-נפש. 

אל דֶּרֶךְ הָעֹמֶק הגעתי בתקופה מאתגרת, עם שובי ארצה לאחר מעל עשור של מגורים בארה״ב. 

זה התחיל בסדנה חד-פעמית של קונסטלציה משפחתית שהיתה מאד משמעותית ובעקבותיה החלטתי להצטרף לתוכנית השנתית ובסופו של דבר לתוכנית הארבע-שנתית. 

בשנים הללו נחשפתי לעומק לדרכי העבודה המגוונות וחוויתי את עוצמתם של תהליכים אישיים המתבצעים בקבוצה, עבודת עמיתים שבועית ולמידה מעמיקה בתהליך הסטאז׳. את התהליכים שעברתי אני מגדירה ״משני חיים״.

לימודי דֶּרֶךְ הָעֹמֶק עזרו לי להרחיב את מנעד טיפולי ונתנו מקום לכלים בהם השתמשתי עד אותה עת עבור עצמי, גם לעבודה עם מונחים ומטופלים. הנסיון שצברתי לאורך שנים של הכרות והתמקדות בגוף ממשיך להוות בסיס איתן לעבודת העומק החוויתית, שגם בה החיבור לתחושות הגוף הוא בעל חשיבות רבה. 

במקביל ללימודי דֶּרֶךְ הָעֹמֶק עברתי הכשרה של שנתיים כמלווה רוחנית במחלקות שונות בבית חולים רמב״ם, שם גם עבדתי בהתנדבות כמטפלת הוליסטית באגף האונקולוגי, במשך חמש שנים. 

לימודי הליווי הרוחני סייעו לי להכיר בחלקי הרוחניים ולהוסיף אל משוואת הגוף-נפש גם את הרוח. למרות השוני בכלי העבודה, שתי הגישות דומות מאד במהותן. 

היום אני רואה את עצמי כמלווה, כמנחה וכמטפלת רב-גונית ומשתמשת במגוון הכלים שיש בידי והמהווים עבורי את ״דרך הדס״. 

יצירת קשר

פרטים ליצירת קשר בפלאפון, בווטסאפ: 055-8828735
כתובת מייל: hadaslamiel@gmail.com
קישור לדף הפייסבוק שלי: "הדס עמיאל – מגע מאיר חיים"

קישור לסרטון שהכנתי במסגרת הסטאז׳ בדרך העומק, שעוסק בעבודה עם דמויות פנימיות: https://www.youtube.com/watch?v=-OFEiFJbXW0


בשנת 2018 הקמתי יחד עם מספר קולגות את ׳בית לרוח׳ – מרכז לליווי רוחני. פרטים נוספים אפשר למצא באתר   https://www.bait-la-ruach.co.il/